donderdag 12 maart 2009

Ik haat clowns.


Ja het is helemaal waar. Ik. Haat. Clowns.

Altijd als ik een clown op straat tegenkom (gelukkig is dat niet zo vaak) wil ik me omdraaien en weglopen. Of op z'n minst met een enorme boog er om heen. Al die blije gezichten, hatelijk.

Het is niet zozeer dat ik vrolijkheid in zijn algemeenheid haat, ik wil gewoon dat alle clowns collectief ophouden met ademen. Geen idee waar deze idiote, irrationele angst (ook wel "Coulrofobie" genoemd) vandaan komt, het meest zinnige is dat ik als kind die film naar het boek van Stephan King gezien heb. Ik poep ook in regenboogkleuren voor poppen. Niet van die babyborn dingen, maar voor poppen met van die witte gezichten. Kijk de clip "Death" van de band White Lies, en je weet wat ik bedoel. Duik elke keer ongewild naar achter bij bepaalde scènes. 

Ik zal wel gewoon een beetje gek zijn. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten